ĮMONIŲ BUHALTERINĖS APSKAITOS TVARKYMAS

Paslaugos

Buhalterinės apskaitos tvarkymas

Ši paslauga apima viską - nuo pirminių dokumentų iki mokesčių deklaravimo bei finansinės atskaitomybės sudarymo.

 

Buhalterinė apskaita tvarkoma vadovaujantis LR Buhalterinės apskaitos įstatymu, Verslo apskaitos standartais bei kitais LR įstatymais, naudojant pažangią buhalterinės apskaitos programą - "Stekas Plius", ir darbo užmokesčio programą "Stekas alga". Prisiimame atsakomybę už teisingą apskaitos vedimą bei kokybiškai teikiamas paslaugas. Užtikriname, kad paslaugos bus atliekamos profesionaliai, sąžiningai, laikantis konfidencialumo, etikos ir atsakomybės principų.

 

Mūsų teikiamos buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos apima:

 

  • pirkimų ir pardavimų sąskaitų registravimą;
  • kasos dokumentų apskaitą;
  • ilgalaikio turto apskaitą;
  • avanso apyskaitų apskaitą;
  • darbo užmokesčio apskaičiavimą;
  • banko dokumentų apskaitą;
  • kiekinę sandėlio apskaitą;
  • mokesčių apskaičiavimą ir deklaravimą;
  • finansinės atskaitomybės ir mokesčių deklaracijų parengimą;
  • statistinių ataskaitų parengimą.
  • nemokamas konsultacijas apskaitos ir mokesčių klausimais;
  • specifinių, pagal vadovo poreikius, ataskaitų parengimą.


Trumpas darbo eigos aprašymas:

 

  • Bendradarbiavimas prasideda nuo buhalterinės apskaitos tvarkymo sistemos aptarimo, sudarymo ir sutarties pasirašymo.
  • Mes paimame iš Jūsų ataskaitinio laikotarpio dokumentus (vieną ar daugiau kartų per mėnesį, priklausomai nuo kiekio bei jūsų pageidavimų.). Galimybė teikti dokumentus yra ir elektroniškai. Prisiimame atsakomybę už dokumentų saugojimą bei duomenų konfidencialumą.
  • Sutvarkome buhalterinę apskaitą, parengiame bei pateikiame ataskaitas valstybinėms institucijoms. Viską atliekame elektroniniu būdu, todėl jums nereikės vargintis dėl deklaracijų pasirašymo ar jų pristatymo.
  • Jums nuolat patarsime, konsultuosime apskaitos ir mokesčių klausimais, priminsime kada reikia mokėti mokesčius.
  • Esant pareikalavimui, tvarkysime importo - eksporto dokumentus (invoice, packlist ir t.t.) bei teiksime teisines konsultacijas įmonių plėtros klausimais Rusijoje (Kaliningrado srityje), Baltarusijoje, Kazachstane.

 
Pasirenkant mūsų įmonę jūsų apskaitai vesti sutaupysite lėšas darbo vietos įrengimui:

 

  • patalpa ir baldai;
  • kompiuteris ir biuro įranga;
  • pažangi buhalterinės apskaitos programa;

 

Jums nereikės mokėti šių mokesčių, lyginant su atveju, kai samdomas buhalterio pareigybei fizinis asmuo:

 

  • darbuotojo socialinio draudimo mokesčio;
  • darbuotojo gyventojų pajamų mokesčio;
  • įmokų į garantinį fondą.

 

Turite klausimų? skambinkite: +370 612 44294 rašykite: info@kbfinansai.lt